Twisted Mind

Så var hon tillbaka

Kategori: Funderingar

tankarna kommer igen
dom där när hon verkligen vill
allt det där
det där avgörande
den där längtan
hon vill verkligen
ska dom?

Borde dom?
Eller blir det galet?

Samma snurr
samma virrvarr
samma samma gamla vanliga
VARFÖR KAN HON INTE BARA FÅ VETA HUR DET BLIR INNAN DET HÄNDER?

Varför kan man inte se in i framtiden?
Varför?
Hon behöver ju verkligen veta
snälla Gud kan du inte bara komma ner och tala om för henne vad som blir bäst?

Kommer dom att klara allt tillsammans?
Kommer hon att släppa in honom?
Kommer ett litet knytt göra saken värre eller bättre?
Finns det något att lösa?

Kan hon få svar?! TACK!!!
Hon väntar här...

Kommentarer

  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    haha på vissa försvinner den nog aldrig :D eller mot vissa, jag är fortfarande riktigt evil mot min lillasyster, tyvärr tar hon inte åt sig längre, lättare att lura henne när hon var liten :(



    Visst har man blåa dagar när man vill skjuta skallen av någon bara för att själv må bättre att dom får lida lite. Har ju depressioner som kommer som en rak höger och då lider man ju på ordentligt och tycker riktigt synd om sig själv haha. Men är nog bara mänskligt, tror ingen någonsin alltid är glad.

    Jag vet ju att de går över och det är också det jag försöker tänka på, att tillåta mig själv vara riktigt nere, gråta ut, skrika, skälla, förbanna och bara vara riktigt besviken och sen är det liksom bättre igen när man fått ut det ur systemet.

    Innan försökte jag bita ihop, begrava de och låta de vara men då växte de ju bara på hög.



    Ja min karl får stå ut med mycket skit också, oftast är han total oskyldig också stackaren haha. Men nej vi är inte elaka mot dom för ärligt talat så känner dom oss så pass bra att dom vet att de bara är en svacka, de får låta de rinna av dom bara och bita ihop. Min karl går oftast undan om han själv börjar bli irriterad eller åker till jobbet lite tidigare för att ge oss båda andrum (fast då blir jag ju ännu mer ledsen att han överger mig men arg om han stannar haha) Fy jag vill inte vara i hans skor dom gångerna.

    Man får tänka på att de finns ju en anledning till att dom stannar :) Hade man vart elak så hade dom ju gått sin väg för länge sen :)

    2012-03-07 | 21:46:44
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    Tyvärr kan dom ge igen i äldre dar, så bara jävlas med dom är inte så bra har jag märkt numera haha



    Ja jag håller med dig, samma med mina syskon, en är alkholist, 3 av dom röker och/eller snusar. Alla har dom massa hjärnspöken och sitter och tycker synd om sig själva hela dagarna och en är totalt hjärntvättad.

    Som du säger, bättre göra nått åt sakerna och mogna än att bete sig som de gör.



    Haha ja men så gör jag med, är jag riktigt deppig så syns de direkt i bloggen, om jag nu inte har förinställda man bara publicerar när man inte orkar skriva. De kommer mer sällan nu när man får lite mer förståelse för en själv när jag började den där utredningen tack och lov. Ändå var det senaste i november jag var så där riktigt nere och kunde inte ens vara ensam hemma.

    Hehe tack så mycket :) Din är lika kryptisk som alltid :)

    2012-03-08 | 09:51:08
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: