Twisted Mind

Oreda

Kategori: Allmänt

Hon står med bror och B på ballen o tar en cigg... dom börjar diskutera sömn... eller ja... sömnproblem! Hon kommer då på att hon förmodligen  inte sovit en hel natt (8 timmar i streck) sen högstadiet. Gaaah!

Hennes förklaring var att det är just då som alla tankar och knäppa grejer kommer och ska sorteras så det går liksom inte att somna! Detta är ett verkligt problem!

B utbrister: "är det då du sorterar oreda i dina tankar?"

Mja... så kan det vara...

Lobotomi tack!

Kommentarer

  • Melissa - I'm not what you expected säger:

    Så tänker jag också, man kan ju aldrig behaga alla andra ändå.



    Ja helt sant. Mina var ju att jag nickade, ryckte i axeln och ena foten sparka

    Men nu helt borta, enda jag kan komma på att jag gjort annorlunda är sockret. Aldrig hört innan att socker kan påverka tics bra/dåligt så vart en överraskning men en positiv sådan.

    Kanske är värt ett försök på sonen din, men är väl individuellt som allt annat. Kan inte komma på hur de kan påverka att de slutade pga sockret men men är väl bara le och vara glad antar jag haha

    2012-03-20 | 23:14:10
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: