Twisted Mind

Om hon bara

Kategori: Känsligt

kunde ge någonting
alla kommenterar deras uppgörelse
eller hennes uppgörelse som han tyvärr fått rätta sig efter

men han tar det
och accepterar det
för det finns ingen annan väg
finns ingen annan lösning för dom att funka ihop
för henne att funka med någon över huvud taget

han är alldeles rätt för henne
alldeles perfekt
just på grund av att han faktiskt accepterar villkoren

även om det bara är hennes

JUST DÄRFÖR ÄR HAN PERFEKT
därför hon KAN inte vara med någon på något annat sätt
det är DÄRFÖR det håller
det är DÄRFÖR hon klarar av att stanna
klarar av att leva med honom
det är så här

precis så här det måste vara

så egentligen är dom inte med varandra
men heller aldrig utan varandra
och aldrig aldrig med andra!

Dom är perfekta
som yin och yang
som ler och långhalm
som adam och eva i paradiset

men dom kommer att stanna där
det är deras öde!


Forever yours // Twisted Mind

Kommentarer

  • Melissa - I'm not what you expected säger:

    svar:

    ursäkta för sent svar :)



    Ja men precis, så fort man accepterar det så blir det ju som en del av mig. Detta är ju den jag är.

    Som nu när influensar härjar runt så sa jag till karln min (min mage strular lite nu) att jag hoppas de är tarmen och inte flunsan som spökar. Den ger ju sina fördelar också haha.

    Snackade med en här på bloggen och hon vägrade accepterade att hon hade crohns, till den grad att hon är så galet bitter över att hon ens kontaktade läkaren trots att det förmodligen räddade hennes liv.

    Jag förstår mig aldrig på sådana personer, de är kroniskt så ingen idé att hata eller förkasta det i flera år (tror hon hade haft de i ty 6-7 år nu) bättre gilla läget och utnytta, som partyn vill man inte så "njaa nee alltså min mage är lite sisådär nu" haha perfekt då ingen ifrågasätter :D

    2012-03-22 | 23:40:31
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: