Twisted Mind

Oj!

Kategori: Känsligt

Hon klickade sig runt
runt och runt
och runt
tills hon slutligen stannade upp och satte gråten i halsen
bloggen heter Jennys tankar och reflektioner och handlar om Jenny Marklund som är döende i cancer, hon skriver om hur hon får vardagen att gå ihop, hur hon kämpar och hur hon förbereder
tills en dag...
det sista inlägget blev skrivet: Idag somnade vår Jenny in. Inlägget är skrivet av hennes man Lars. Han har efter sin frus bortgång börjat blogga om hur dom tar sig igenom sorgen, med syftet att barnen ska ha något kvar, något att minnas. Han bloggar mycket direkt till dom. Här --------> Lars - resten av livet
Gå in, tårarna är nära!

Kommentarer

  • Melissa - I'm not what you expected! säger:

    åh läste den bloggen när hon levde, fann henne på ett forum. Så hemskt :(



    Svar:

    haha ja jag har itne alltid vart så medveten om mig. Men både till gott och ont. En psykolog ville itne ens prata med mig för hon såg ingen anledning till de, som hon sa"ja du vet ju varför du gör som du gör, hur de påverkar dig och tankarna dina så ser ingen idé till att du behöver komma hit något mer"

    Där satt man med världens depression.



    och ja du vann tävlingen jag hade som du kanske ser hehe :D den nya sloganen la jag till när jag ändå fixade ny design , lite vårstädning :D

    2012-03-18 | 15:29:17
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: