Twisted Mind

Leka lite med redigeraren

Kategori: Bilder

Kommentarer

  • Melissa - I'm not what you expected säger:

    häftiga bilder



    Svar:

    ja de där med skaka gjorde jag också, inte så ofta dock, lite som hela kroppen vibrerade till som när man ryser men mer kraftigt. Fast de var lite skönt ibland ärligt talat haha, skakade loss muskler lite :D



    haha ja du får se till att få honom tycka de är hans idé ;) typiskt karlar att vara sådana egentligen :D

    2012-03-21 | 00:08:46
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Melissa - I'm not what you expected säger:

    det är ju så tyvärr. Tur vi kvinnor är smarta nog att lära oss att öppna bakdörren till dom och få viljan igenom vilket fall som helst.



    hahaha varför är jag inte förvånad av att han inte är främmande för nytt :D Ja jag led ju inte särskillt så av mina, nickade jag så kunde man liksom ändå få in de som om det var en del av samtalet, fot foten iväg så kunde man dölja de med att röra lite på båda. Oftast sket man i vilket men om de krävdes.

    Kanske inte så bra att nicka om svärmor frågar om hon gör hemsk mat liksom



    vart faktiskt sugen på göra lite fulbilder haha

    2012-03-21 | 00:53:16
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: