Twisted Mind

Btw... inspiration råder!

Kategori: Roligt

Hon har för en tid sen trillat in på en blogg som är uppiggande, rolig, positiv och helt galen och kände direkt att hennes liv behöver ta en ny vändning! Tadaaa Spiderchick

Hon (fröken twisted) hade för ett tag sen en blogg som drevs på ett liknande sätt med en liknande klang... Undrar vart den tog vägen? Hon inser nu att hon är känlsosam och negativ, mer än rolig och positiv! På gott och ont! Hon kommer från och med nu att ta tillvara denna inspiration och använda sig av den...

Dock har hon fortfarande ups and downs så förvänta er inte alldeles för mycket! Men ett uns positivitet skulle hon faktskt kunna klämma fram mellan varvern, och kanske till och med ett uns längtan, kryptisk längtan givetvis!!!!!!

Kommentarer

  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    Svar:

    att den är fridfull håller jag helt med dig om. Och vissa gånger vackert :)

    men de med romatisk har jag aldrig riktigt förstått, tex romeo och julia så var de ju mer hemskt än romantisk :/

    En dam somnade in på mitt jobb en gång, det var riktigt fridfullt må jag säga, och vackert också för hon var verkligen dålig men tog allt så lugnt, ringde sin dotter för hon visste hon höll på glida bort

    2012-03-01 | 14:27:05
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Lavali säger:

    det som går upp måste ju någon gång komma ner:) annars är man ju inte mänsklig för fem öre :)



    Svar:

    ja jag är riktigt nöjd med mina gästbloggare, dom passar bra in på det jag själv skriver om. Även om jag inte har fullt samma syn som dom haha



    2012-03-02 | 00:47:50
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: