Twisted Mind

Oförstående

Kategori: Roligt

Jag kan verkligen inte förstå hur en människa kan vara så genomegoistisk så han inte bryr sig om konsekvenserna för de andra parterna när dom blir bedragna. Hur kan personen leva med sig själv och påstå att han älskar när han spelar dubbelspel hela tiden? Finns det ingen empati alls? Och vid flertal tillfällen att bli påkommen och ångra sig djupt, inte försvara sig ens utan bara komma med någon lam, men ändå väldigt ”bra” pålitlig förklaring eller bara ren ångest. Jag hoppas vid mitt liv att denna person får en riktig jävla  konsekvens en dag! Att han vaknar upp och får en sån vidrig näsbränna  så han inte vågar fundera på en lögn igen.

Men den dagen kommer väl inte antar jag… tyvärr så är kvinnor så dumma så dom tror att dom kan älska bort dessa problem och att ”han skulle aldrig göra så mot  mig”, dom vaknar inte förrns det redan är försent och han redan lyckats med sitt dubbelspel alldeles för länge. Håller tummarna för att sanningen kommer fram inom kort och att personen får det han förtjänar! 1000 gånger om!

Usch vad irriterande livet kan vara när man inte kan påverka! Önskar att jag kunde rasera hela hans vardag, hela livet och krossa allt han någonsin drömt om! Men det är inte min fight och ingen jag bryr mig om är inblandad – så jag lämnar dom åt sitt öde! MEN!! Jag tänker stå där och garva läppen av mig när han väl blir dumpad igen!

Mina ord kommer att klinga vackert – Told ya! Muahahahaa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: