Twisted Mind

Kanske

Kategori: Psykos

han borde tänka efter lite
innan han uttalar sig
kanske han borde fokusera mer på det som betyder mest
kanske han skulle sluta ta ut sitt på dom som inte förtjänar det

borde sätta sig och fundera på vad han gör och inte gör
mot och med dom som inte alls gjort någonting
dom små och helt totalt oskyldiga
varför straffar han dom för sitt egna dåliga mående?

Är han den enda som göra något?
den enda som får saker gjorda?
Den enda som ser till att saker händer?
Hon skulle vilja påstå att de delar det ganska rättvist...
sen att han gör en del saker mer än hon så gör hon annat mer än honom!

MEN DET TÄNKER HAN INTE PÅ!

Hon reagerar på att de små oskyldiga här hemma är betydelselösa
Han kan säga att han bryr sig hur mycket han vill
handlingen säger annorlunda!!
Så fort han är missnöjd med något klarar han inte av att ge till dom som behöver
men omprioritera då!!
tänk på vad dom förtjänar och inte

Är det lättare för honom att ta ut sitt skit på en oskyldig som inte alls ska behöva härbergera hans ilska bara för att det är hans kött och blod?? Eller för att dom är för små för att ta ställning till och säga ifrån själva på ett konstruktivt sätt??
SNART BRINNER DET SERRU!!

Han beter sig som ett barn!
Oj vad arg hon kände att hon blev nu!
Han ska inte öppna käften förrns han lärt sig kanalisera sin ilska på bättre sätt!

Dagens sanning/uppläxning:
(hoppas vid gud att du inte läser det här för det här är vad jag går och irriterar mig på dagarna i ända)

-Även om du är sur och grinig så behöver banrne höra att dom betyder något, kanske allra mest då!
-Även om du är trött för att du sovit dåligt på natten så måste barnen få mat i tid, det är inte deras problem att du gav fan i att somna när du behövde för att ha energi över till nästa dag! Barnen ska fan inte behöva lida!!
-Även om du anser att någon/några här beter sig illa mot dig så ska väl för fan barnen fortfarande komma i första hand? Dom behöver någon som pratar med dom, dom behöver någon som ser dom, dom behöver veta att dom är viktiga och värda att se även om du är trött och sur på någon annan!!
Hur fan tänker du?
-Är inte dina barn värda att höra din lena röst?
Det är iaf mina och nästa gång du tar tag i ett av mina barn för att du är grinig och inte har tålamod så kommer du få höra det! Om du inte märker det... genom att åka i golvet - för det är exakt vad som kommer att hända om du så mycket som petar på mina barn en gång till när du är arg och orkeslös!
-Är inte dina barn värda att aktiveras trots att du är trött för du går och irriterar dig på saker dom inte har något med att göra?
Det är mina och jag kommer att anstränga mig mer för att hitta på saker med dom även om jag jobbar dygnet runt och egentligen verkligen skulle behöva min sömn mer än den jag får fortfarande bara för att du ger mig dåligt samvete bara genom att vara grinig och inte lyfta ett finger här utan att opponera dig! Tänk på hur många timmar du engagerar dig till fullo på ditt jobb och fundera sen på hur många timmar jag engagerar mig på mitt så ser du vilken skillnad det är kära du! MEN jag ska börja aktivera barnen och visa mer engagemang för uppenbarligen är du upptagen med att tycka synd om dig själv för att du fortfarande inte kan sluta läsa och tolka saker åt helvete mellan oss!! VI ÄR VÄNNER OCH KOMMER ATT FORTSÄTTA SÅ...

Jag kommer även att offra sovtid till att städa och se till att det varken finns tvätt eller disk mer!! OM DET ÄR SÅ DU KÄNNER!!!! Det är jävligt mycket snack och jävligt liten verkstad här! Kom sen inte och snacka med mig om att lugna ner mig eller gå in i väggen för jag väljer att fortsätta jobba som jag gör BARA för att jag mår dåligt över att alla pengar vi får som egentligen borde räcka hur långt som helst försvinner... DET SKA JAG JOBBA MED SJÄLV SEN SKITER JAG I VILKET!
Det jag kommer att kräva av dig är att du är hemma med barnen när jag jobbar! Ingenting annat!

Jag är sne för att du är ett jävla offer som låter din egen skit riktas fel!!!

Kommentarer

  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    ja de är mycket andra inte tänker på, speciellt om man har satt på sig en bra mask själv

    2012-02-29 | 15:13:08
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: