Spännande

Det ska bli så spännande att se hur allt artar sig med butiken. Tänk om det verkligen blir stort. Tänk om någon faktiskt är intresserad av att handla av mig, mina designade kläder!

Allt är nytt nu och jag tror verkligen på den här idén, har startat upp en sida på facebook och hoppas nu att även mina vänner hjälper till att sprida sidan så fler får tillgång till butiken. Förhoppningsvis så går det ut till fler och fler hela tiden. Jag har några väner som är bra på att sprida vidare.

Allt är för tillfället väldigt nytt och väldigt spännande!!

Klicka här för att komma till butiken

Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Svar:

ja visst är det så helt klart .De skrev du verkligen bra :)

Men de är som värt de också, när man väl släpper allt ansvar och vågar vara sig själv, då skulle man aldrig byta ut de för nått annat i världen

2012-02-29 @ 15:51:00
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0